Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Tjena. Jag och en kompis ska göra en cs 1.6 server, på hans gamla dator. Vi vet dock inte vilket os vi ska ha. Något tips? Helst gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Windows Server 2008 ska du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Gratis? Orkar inte googla. -.- Nu har jag fixat dedicated server, men när jag ska starta servern står det: "Unable to initialize Steam." Vad är felet? Redigerat 1 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) EDIT Redigerat 1 November 2010 av Radiohead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Nu har jag fixat dedicated server, men när jag ska starta servern står det: "Unable to initialize Steam." Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 jag är lite efterbliven idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Ingen som vet? Vill gärna ha snabba svar! :) jag är lite efterbliven idagHehe. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Har du installerat servern rätt då? Är inte så rätt inne på 1.6 servrar, kan lite mer om Garry's Mod men det är ju samma motor så kan väl göra ett försök. Har du installerat servern med HLDS? Du kan pröva följa den här guiden då den verkar rätt bra: http://www.cstrike-planet.com/tutorial/1-W...Install-CS-16/4 Förmodar att du vet hur man fixar med portar då det inte står i den där guiden. Jag googlade på ditt problem och fick fram den här tråden så du kan väl se om det funkar. http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=854330 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Vi använder programmet dedicated server, men jag ska kolla igenom guiden. Och hur öppnar man port 27015? Jag har aldrig gjort detta förut, det kanske märks. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Vi använder programmet dedicated server, men jag ska kolla igenom guiden. Och hur öppnar man port 27015? Jag har aldrig gjort detta förut, det kanske märks. :P Du måste ändra en inställning i routern så att trafiken vidarebefordras till din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Okej, någon guide? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Okej, någon guide? :) vad har ni för'en router? Redigerat 1 November 2010 av HiMyM8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.