SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 e det värt att köpa SP?? kanske ska göra det men vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Om du redan har en gba så kanske.. Det är ju bra om du vill köra multiplayer på t.ex sonic heroes, ff cc osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jaa,det är värt det. T ex.Det är inbyggd lampa i Sp,till vanliga Gba måste man köpa en sån grej för 200. Det är en grej som ör bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag köpte den, ångrade mig lite i början... men nu så när man har haft den ett tag... så tycker jag att den är jättebra... jag tror säkert att jag har tjänat in pengarna jag köpte den för... jag menar batterikostnaderna... och bakgrundsbelysningen och hopvikbarheten är jättebra... de enda negative med den är att man kan se lite skugga över svarta bildpunkter på skärmen... men det märker man inte om man inte kollar jättenoga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 och man kan ha spele i små fickor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ja det är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 soft.. då kan man ju ligga i mörkret o spela :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Lugnt att du ska skaffa det !. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 om du redan har GBA köp det inte onödigt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag har ett gameboy advance sp jag tycker att det är hur bra som helst för man slipper sitta med en lampa eller där det är ljust det finns ju lampa påden och det är mycket bättre ljud också så jag tycker det!! :D men du får ju välja själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag har ändrat mig... jag tycker att du skall ha kvar ditt GBA och spara pengarna till ett GBA DS istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vad är ettt gameboy DS?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg