Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Hejsan! :) Jag sitter och försöker att öppna en apelsin, men det går inte bra. Jag testade bita, men då fick jag nåt besprutningsmedel i halsen och det började svida. Och jag kan inte riva, mina naglar är för korta. :( Hur ska jag göra? :) Redigerat 1 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag brukar bita ett hål högst upp på den sen skala, även om det smakar skit när jag biter först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Kniv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Var lite biff och stick tummen igenom toppen av apelsinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Hehe, lyckades skala halva, sedan år jag ur skalet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Hehe, lyckades skala halva, sedan år jag ur skalet. :PSkär apelsinen i små klyftor, då känns det lite mer exotiskt när du käkar, lite spanien-festa-våldtäkt-style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Köp en sak(kommer inte ihåg namnet) som man sätter på fingret och så är det liksom en klo på den och så kan du skala apelsinen(sorry för rörig text, sover fortfarande halvt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 (redigerat) Hehe, lyckades skala halva, sedan år jag ur skalet. :P Skär apelsinen i små klyftor, då känns det lite mer exotiskt när du käkar, lite spanien-festa-våldtäkt-style. Tack då vet jag! Måste käka en nu, det är jävligt gott. :P EDIT: Det funkade! :D :D Köp en sak(kommer inte ihåg namnet) som man sätter på fingret och så är det liksom en klo på den och så kan du skala apelsinen(sorry för rörig text, sover fortfarande halvt)Nej, det kostar pengar och känns onödigt. Redigerat 2 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Bäst att du lär dig skala med kniv, kommer vara nödvändigt för en massa frukter. T.ex om du vill ha skalfria äpplen, apelsiner eller kiwis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Bäst att du lär dig skala med kniv, kommer vara nödvändigt för en massa frukter. T.ex om du vill ha skalfria äpplen, apelsiner eller kiwis.Nej. Äpplen äter man med skal, apelsiner delar man, kiwis delar man på hälften och äter med sked. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Finns ingen regel i det.. Sen undrar jag, om du nu vet hur apelsiner ska ätas, varför frågar du om hur man skalar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Finns ingen regel i det.. Sen undrar jag, om du nu vet hur apelsiner ska ätas, varför frågar du om hur man skalar det?Det var ju CHORDAZBA som lärde mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.