Vinnne Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Hej ville bara slänga ihop alla klipp som jag fått sen jag skaffade fraps, vilket va kanske 3 månader sen. Videon håller på till ungefär 3:25. Därefter är det bara text. Men skriv vad ni tycker. /Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Inte så bra tyckte jag. Effekten när det var en virvel i mitten av skärmen var bara jobbig och självaste kill'sen var inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 2 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 (redigerat) Ah vet, var meningen att den bara skulle va där typ 1½ sekund, men sen blev det helt cp efter renden och orkade inte göra om. Thx anyway :P Redigerat 2 November 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Dåligt synkat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Dåligt synkat. Oh really.. Ja, du måste lära dig synka bättre. Lyssna på låten innan dra sedan in klippen och försök få det synkat, vissa låtar är lättare att synka med och vissa är svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
biffbritta Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 http://download.megashare.com/*** bästa cheats/hack for codmw2 skitlätt att använda!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg