bladefinor Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Är det någon som vet om Fritt Fall Tilt är en uppgradering på Fritt Fall? ;) Eller kan man bara åka fritt fall tilt ? ---------------------------------------------- Jag ska till Gröna Lund den 22/5 -04! Och det ska bli jätte kul!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ja det var det jag undra. ----------------------------------- Snygg Avatar!!! Jag gillar den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 liseberg är bättre! :P B) och jag bor i gbg :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ska till grönan om 13dar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Är det någon som vet om Fritt Fall Tilt är en uppgradering på Fritt Fall? ;) Eller kan man bara åka fritt fall tilt ? ---------------------------------------------- Jag ska till Gröna Lund den 22/5 -04! Och det ska bli jätte kul!!! :D vad jag vet så tror jag dom har byggt om den...förut var de ju bara 12 som kunde åka...en stol i varje väderstreck, utom den "bakre" sidan...men nu har dom gjort fritt fall tilt på den sidan tror ja, så hörde jag de av nåra polare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) Fritt Fall är tillräckligt för mej, men om jag kommer till GL så blir det minst 1 åkt tur på Tilt.. Hur hög är tilt ? Redigerat 14 Maj 2004 av PePsodenT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 90 meter eller mer tror jag.Jag ska till grönan på tisdag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag tror att den e 90-100 meter hög- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 kan jag fråga att hur många av er bor i stockholm, för typ jag tycker att liseberg här i gbg är bättre men alla snackar om gl som om det skulle vara det bästa som finns, typ! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo! bor du i gbg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (Silver Star @ 14/05-2004 19:10:36) här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo! bor du i gbg? Han bor i E-stuna skulle jag tro? Han skrev ju det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.