5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Fanns ju ett lekforum förut, något liknande kanske det skulle finnas. Där lite oseriösare trådar finns, och man får inte FR eller FM där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Fanns ju ett lekforum förut, något liknande kanske det skulle finnas. Där lite oseriösare trådar finns, och man får inte FR eller FM där.Andra delen av Fuska finns redan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Tråden speciella händelser idag, låstes. Någon moderator borde komma in och svara vad vi egentligen skall göra :). Det är enligt mig antingen att skapa en ny tråd om vad man ska göra, eller ta det i den redan befintliga tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Tråden speciella händelser idag, låstes. Någon moderator borde komma in och svara vad vi egentligen skall göra :). Det är enligt mig antingen att skapa en ny tråd om vad man ska göra, eller ta det i den redan befintliga tråden. Indeed, fick en tillsägelse.Tror jag har 1 eller 2 tillsägelser till innan en till varning. Och då blir jag bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 (redigerat) Det är inte så himla kul att läsa att man har kört bil i gta iv och sedan mördat en snubbe, sånt borde tas i Vad gör du i spelens värld. Ett skräpforum som Simple föreslog skulle skulle nog funka ganska så bra. Redigerat 5 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 (redigerat) Jag ser två rimliga alternativ: 1. Förbjud trådar av typen "Vad har du gjort/ska du göra?" 2. Skapa ett forum där man kan lägga sådan skit. Ett annat alternativ är väl att strunta i att göra något eftersom det inte är ett seriöst problem. Ska jag vara ärlig fattar jag inte varför man vill ha sånna trådar alls (förutom att smygspamma till sig rank). Redigerat 5 November 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Vi behöver någon form av "skräpforum" där man kan lägga sådana här trådar! Yes, indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antagonist Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Visserligen är jag ny här, men.. Den skiten kan du ta på FaceBook, där kanske fler är intresserade av vad för spännande vardagssysslor du ska utföra, som t.ex göra läxor, städa rummet eller åka på någon jävla bandyträning... ingen är så intressant att jag har lust att följa deras liv i extrem detalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Jag själv är egentligen inte ett fan av dessa trådar heller. Men jag tycker ändå att 1 tråd inte skadar. Därför tycker jag man lika gärna kan utöka den tråden så man kan skriva om vad man gjort och vad man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Sådana trådar passar perfekt i Andra delen av Fuska, skriv där! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Det behövs inga fler "vad gör du just nu", "vad ska du göra idag". "Idag ska jag bada" "Idag har jag badat". Räcker med "vad har du gjort idag", där kan du skriva allt ni har gjort. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Varför ska det då finnas en tråd för att skriva vad man gjort, men inte vad man ska göra. Kan ju lika gärna inkludera vad man ska göra i den tråden också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.