HausboY Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Alltid när jag dubbel klickar på spelet, så kommer steam rutan fram där det står '' Förbreder start av Grand Theft Auto San Andreas ... '' sen går den bort. och inget händer, det står att jag är In Game i en liiiten stund, sen blir jag online som vanligt, varför blir det så!? jag har kunnat spela de förut? Och jaa, jag har installerat om spelet och steam. Myckeet tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 (redigerat) Prova att gör en diskfragmentering, högerklicka på spelet och klicka på defragmentera cachefiler. Redigerat 8 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Finns även valet verifiera filer. eller liknande som du kan testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 en defrag lär då inte åstadkomma något, kör spelet utanför Steam? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 en defrag lär då inte åstadkomma något, kör spelet utanför Steam? :| funkar inte. Jag har samma problem men jag kan inte starta någotspel... Owo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Kör som adminastrator det brukar funka då :PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.