Ryssfemma Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 En av mina undulater =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Och en gul sådan? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Och en gul sådan? :DJaså? Jag som trodde att den var röd. Har inga bilder på mina 2 katter for the moment, men kan se om jag kan fixa några lite senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Och en gul sådan? :D Jaså? Jag som trodde att den var röd. Har inga bilder på mina 2 katter for the moment, men kan se om jag kan fixa några lite senare. Alltid ska du vara sån :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 ZnK@ Tack så mycket :) Och du kan ta god tid på dig :D a1exander@ Jag gissar på att det är en Chitzu va? :D Nepp, Bichon Havanne :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 ZnK@ Tack så mycket :) Och du kan ta god tid på dig :D a1exander@ Jag gissar på att det är en Chitzu va? :D Nepp, Bichon Havanne :D Aahhh, den såg ut som en chitzu. Dom brukar vara så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 (redigerat) http://oi55.tinypic.com/vfxeex.jpg Redigerat 10 November 2010 av Friday Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 (redigerat) http://oi55.tinypic.com/vfxeex.jpgjävlar vad mycket hår han ha- oh wait.. Redigerat 10 November 2010 av CHORDAZBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Håll er till ämnet, annars låser jag tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 (redigerat) Flera veckors gammal bild. Namn: Roxy Ras: Maltese( r ) Ålder: 1 år. Och ja det är en tjej. Bild: Redigerat 10 November 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Flera veckors gammal bild. Namn: Roxy Ras: Maltese( r ) Ålder: 1 år. Och ja det är en tjej. Bild: Gud vad söt. *-* Har den olika talanger? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Och en gul sådan? :DLutinoundulat =) En liknelse till Albino. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg