Hoppa till innehåll

Ska Du Eller Har Du Köpt B/o


OpeningTitles
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints).

 

Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse.

 

Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig.

 

En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints).

 

Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse.

 

Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig.

 

En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga.

Om du spelar hela storyn så fattar du. Inte speciellt förvirrande i slutet, men i början är det ett rent mindfuck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints).

 

Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse.

 

Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig.

 

En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga.

Om du spelar hela storyn så fattar du. Inte speciellt förvirrande i slutet, men i början är det ett rent mindfuck.

 

håller med dig Easton

man fattade inte i råtttunneln när man pratade med Reznov, och sedan sa den andra killen: "What the fuck is wrong with you, medans i dom två sista uppdragen är det som att allt flätas samman.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...