OpeningTitles Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Zombie Mod verkar inte så rolig. Om man ska köra med Zombies ska man köpa WaW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Zombies är dock fett ballt när man spelar tillsammans med andra kompisar man känner irl, imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Zombie mod var en besvikelse förväntade mig något bättre,Cod4 BTD Zombie mod är den bästa zombie modden tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Kommer önska mig ett Xbox360 i december när jag fyller år och ska också hoppas jag får tag i ett hardened edition... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Varför inte playstation 3? Gratis nätvärk om du ska köra online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Varför inte playstation 3? Gratis nätvärk om du ska köra online. för att man hellre betalar 600 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Varför inte playstation 3? Gratis nätvärk om du ska köra online. för att man hellre betalar 600 449 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit! Fixed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Varför inte playstation 3? Gratis nätvärk om du ska köra online. för att man hellre betalar 600 449 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit! Fixed Finns antagligen billigare också.. Men PSN-tjänst suger absolut inte, den är riktigt bra. Jag har inte testat live så jag vet inte, men PSN är inte dåligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Varför inte playstation 3? Gratis nätvärk om du ska köra online. för att man hellre betalar 600 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit! fanboy warning?Ja, har black ops. Riktigt bra spel måste jag säga, vill ha L96 men orkar inte ranka upp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) Jag vill ha Xbox360 för att jag ska ha Reach, och inte bara det utan tycker PS3 Kontrollerna känns lite plastiga :P Edit: Tycker också att 400kr om året lätt är värt det, för att det finns skitbra spel som är Xbox exclusive :P Redigerat 18 November 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Jag vill ha Xbox360 för att jag ska ha Reach, och inte bara det utan tycker PS3 Kontrollerna känns lite plastiga :P Edit: Tycker också att 400kr om året lätt är värt det, för att det finns skitbra spel som är Xbox exclusive :P Ja, kontrollen är gjord utav plast så det är inte så konstigt. Varför förkortar alla Black Ops med B/O? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Jag har skaffat det ;D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg