MonkeyPants Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Jag köpte det dagen det kom ut, men jag har inte hunnit köra så mycket, typ 7 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 (redigerat) Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints). Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse. Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig. En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga. Redigerat 19 November 2010 av Money Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackesam Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Ska få det till julklapp! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints). Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse. Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig. En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga. Om du spelar hela storyn så fattar du. Inte speciellt förvirrande i slutet, men i början är det ett rent mindfuck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints). Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse. Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig. En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga. Om du spelar hela storyn så fattar du. Inte speciellt förvirrande i slutet, men i början är det ett rent mindfuck. håller med dig Easton man fattade inte i råtttunneln när man pratade med Reznov, och sedan sa den andra killen: "What the fuck is wrong with you, medans i dom två sista uppdragen är det som att allt flätas samman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackesam Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Ja COD blackops var en besvikelse... men H-Reach var bra.Hoppas i alla fall att nästa cod spel blir bra. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Ja, jag har köpt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Jag har det men kör ändå mw2 istället,musen känns helt fel på Black Ops har provat olika sensitivitys(stavning??) men ingen verkar bra,vad har ni för mouse sensitivity på eran? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Beställde det och fick det dagen före release. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg