Sandflygaren Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Hej! Jag köpte precis UN till RDR men nu har jag fastnat. Jag har precis gjort uppdraget där Seth dansar med de döda och efter det tog jag min häst och red ner allihopa sedan sköt jag alla utom Seth. Efter det kom det inte upp någon uppdragssymbol. Vad kan jag göra? Hjälp snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 (redigerat) 1: Pausa och ta Journal 2: Kolla "Survivors" eller vad det nu står. 3: Kolla om du har några uppdrag där, du borde ha det. Redigerat 11 November 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 1: Pausa och ta Journal 2: Kolla "Survivors" eller vad det nu står. 3: Kolla om du har några uppdrag där, du borde ha det. Nej jag har inget där, bara sådana frågetecken som jag har gjort t.ex som dom där man ska döda Sasquatch etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Har du bränt alla kyrkogårdar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 1: Pausa och ta Journal 2: Kolla "Survivors" eller vad det nu står. 3: Kolla om du har några uppdrag där, du borde ha det. Nej jag har inget där, bara sådana frågetecken som jag har gjort t.ex som dom där man ska döda Sasquatch etc. Gör Sidouppdragen, sen kollar du om du har bränt kistorna på kyrkogårdarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GalaxyHacks Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 om du inte har bränt några kistor på kyrkogårdar så gör det det kan komma upp lite då och då hoppas du kommer vidare lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.