OpeningTitles Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Vad använder du för Perks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 I B/O blir det oftast: Ghost/Scavenger, Sleight of Hand, Marathon/Ninja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 MW2/BO, Vilket som helst, bara om du skriver t.e.x: Mw2: blablabla (Perksen du använder) BO: blablabla (Perksen du använder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Black Ops: Ghost Sleight of Hand Marathon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 BO: Med AK47u Extanded Mags (som jag nästan bara använder.) kör jag med Hardline, Steady Aim och Marathon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Min class är ak74u med extended mags + grip, har marathan, lightweight och bling/warlord. Fatta som det äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Har inte köpt Black Ops än men på MW2 kör jag oftast Intervention med Sleight of Hand, Stopping Power och Steady Aim. Om inte det så kör jag ett random assault rifle (försöker få 500 kills med alla, bara 4 kvar) med Marathon, Stopping Power och Ninja, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 1: Hardline, Scavenger, Ghost och Lightweight 2: Sleight of Hand 3: Marathon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 Black Ops: Scavenger Warlord Ninja/Hacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 För tillfället använder jag Lightweight Warlord Marathon Ska försöka hitta ett bättre klass om jag ska prestiga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Mw2: Oftast kör jag med Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro och Steady Aim Pro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg