Hoonigan Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Jag är i Paris nu. Tycker att alla är relativt otrevliga och vägrar prata engelska med turister som inte kan deras språk... Såg eifeltornet idag och kan inte påstå att det var så häftigt :( lika ballt som att se Stockholms stora golfboll. Luktar piss i varje tunnel om man går längs den dära floden som rinner genom staden. Skulle hellre åkt till till något soligt ställe som typ turkiet, även om vi har haft 20+ idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Var på Sydting i Skåne, bil nio timmar ned och runt 7 upp. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Jag är i Paris nu. Tycker att alla är relativt otrevliga och vägrar prata engelska med turister som inte kan deras språk... Såg eifeltornet idag och kan inte påstå att det var så häftigt :( lika ballt som att se Stockholms stora golfboll.Luktar piss i varje tunnel om man går längs den dära floden som rinner genom staden. Skulle hellre åkt till till något soligt ställe som typ turkiet, även om vi har haft 20+ idagPrecis vad jag tyckte med när jag var där. Sketet och jobbigt bara. Hade dock hellre åkt till Japan än Turkiet. Ja, jag vill ju inte till Japan nu, med tanke på vad som händer där borta, men då hade det varit nice. OnT: In till byn för att fiska och sno cigg. Redigerat 18 April 2011 av dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Var nog till Umeå, före det till Finland(Torneå/Haparanda) och före det till London. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 April 2015 Rapport Dela Skrivet 10 April 2015 Senaste resan var upptill Stockholm med de nya expresstågen (MTR Express). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 April 2015 Rapport Dela Skrivet 10 April 2015 (redigerat) Jag var nere i köket och hämtade kvällsmat för två timmar sen. Redigerat 10 April 2015 av Dave37 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 April 2015 Rapport Dela Skrivet 11 April 2015 Jag var nere i köket och hämtade kvällsmat för två timmar sen.Tog du bilder? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 April 2015 Rapport Dela Skrivet 12 April 2015 Till Dingle och tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2015 Till Polen och sedan tillbaka via Tyskland till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 3 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2015 2km till ICA, nu hemma vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2015 Brevlådan ca 50m, ja det var hårt och jobbigt och inget jag rekommenderar till någon 9/10 ok 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.