Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Tjena tjena undrar om det e värt att köpa black ops lr satsa på wow när cataclysm kommer, har oxå undrat att köpa bfbc2 vietnam expansion???? mvh raosmaosen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Beror ju på vad du vill göra. vill du ha 10 timmars nöje med att springa runt och döda folk så köper du black ops, vill du ha ett spel som varar längre satsar du på cataclysm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 (redigerat) Laserturken rekommenderar cataclysm än black ops. Redigerat 13 November 2010 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 tack för hjälpen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Själv har jag Black Ops men spelar cod4 istället för BO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Själv har jag Black Ops men spelar cod4 istället för BOVem fan bryr sig om du spelar cod4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Jag har hört att det är cp med servrarna när man ska köra online, men vet inte om det e sant. Men annars så har alla jag vet som spelat det sagt att det är roligt som fan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 black ops är värt som fan till konsoll! vet inte hur det är på PC just nu men hörde att det laggade som utihelvete.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 black ops är värt som fan till konsoll! vet inte hur det är på PC just nu men hörde att det laggade som utihelvete.... dom ska tydligen ha patchat servrarna till PS3 och Xbox nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg