Hoppa till innehåll

Kan Jag Verkligen Bli Tagen?


Afrokines
 Dela

Rekommendera inlägg

Ok, så här började allting...

 

Jag gjorde ett inlägg på ett amerikanskt kristet forum, där jag skojade om att bränna upp en kyrka. Jag visste inte att man tog seriöst av sådana här inlägg.

 

5 minuter senare så fick jag ett PM om att jag har blivit polisanmäld till Svenska Polisen... Jag blev såklart jävligt rädd. Sen så stängdes mitt internet av i 10 minuter, nu funkar det igen.

 

Kommer jag verkligen bli tagen, eller tror du bara att dem skräms?

Redigerat av Radiohead
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok, så här började allting...

 

Jag gjorde ett inlägg på ett amerikanskt kristet forum, där jag skojade om att bränna upp en kyrka. Jag visste inte att man tog seriöst av sådana här inlägg.

 

5 minuter senare så fick jag ett PM om att jag har blivit polisanmäld till Svenska Polisen... Jag blev såklart jävligt rädd. Sen så stängdes mitt internet av i 10 minuter, nu funkar det igen.

 

Kommer jag verkligen bli tagen, eller tror du bara att dem skräms?

Ja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget kommer att hända, inget att oroa sig över. För övrigt så är det den svenska polisen vi pratar om, dvs, när dem får larm om att ett brott har begåtts/begår så dricker dem sitt kaffe i lugn och ro och far ut när det behagar dem. Så, du tror väl inte att dem skulle bry sig över en sådan sak?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, okej då.

 

Men jag är ganska glad ändå. Jag bad om ursäkt, och dom accepterade min ursäkt! Dom sa att dom hade avbrytit polisanmälan men dom markerade mig som "Confirmed Enemy Of God". :(

 

Så allt detta är löst, tack för de snabba svaren.

Redigerat av Radiohead
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, så här började allting...

 

Jag gjorde ett inlägg på ett amerikanskt kristet forum, där jag skojade om att bränna upp en kyrka. Jag visste inte att man tog seriöst av sådana här inlägg.

 

5 minuter senare så fick jag ett PM om att jag har blivit polisanmäld till Svenska Polisen... Jag blev såklart jävligt rädd. Sen så stängdes mitt internet av i 10 minuter, nu funkar det igen.

 

Kommer jag verkligen bli tagen, eller tror du bara att dem skräms?

Du får hoppas på att dem inte vet att du diggar pentagramet som är din avatar.

Är ju iallafall en symbol för att framkalla demoner och vissa sidor tar det seriöst då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, så här började allting...

 

Jag gjorde ett inlägg på ett amerikanskt kristet forum, där jag skojade om att bränna upp en kyrka. Jag visste inte att man tog seriöst av sådana här inlägg.

 

5 minuter senare så fick jag ett PM om att jag har blivit polisanmäld till Svenska Polisen... Jag blev såklart jävligt rädd. Sen så stängdes mitt internet av i 10 minuter, nu funkar det igen.

 

Kommer jag verkligen bli tagen, eller tror du bara att dem skräms?

Protip: Skämta aldrig med religiösa människor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget kommer att hända, inget att oroa sig över. För övrigt så är det den svenska polisen vi pratar om, dvs, när dem får larm om att ett brott har begåtts/begår så dricker dem sitt kaffe i lugn och ro och far ut när det behagar dem. Så, du tror väl inte att dem skulle bry sig över en sådan sak?

Annat i USA

Jake J. Brahm was a 20 years old Wisconsin clerk that made up a gigantic hoax about blowing up NFL stadiums. As proof, he kept some news of his work on 4chan’s /b/ and, even if it seemed obvious later on that he only did it for the lulz, the FBI succeeded in tracking down his ip address from 4chan directly to his home and got him into custody.

 

Källa: http://knowyourmeme.com/memes/4chan-party-van

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...