Hoppa till innehåll

Kan Jag Verkligen Bli Tagen?


Afrokines

Rekommendera inlägg

Kristendomen är ond.

Du skrämmer mig. What is your purpose on this forum? Lägger upp en låt som heter "Fuck your God"? Din avatar? Ofta?

Dyrkar du djävulen eller? Det där forumet du var på måste vara ett skämt. Jag är kristen protestant och det där var verkligen inte vad jag kallar kristet. Och du kallar kristendomen för ond? Eh? :huh:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det där forumet är ett skämt gjort av en ateist, men alla medlemmar där är kristna för dom förstår inte att det är ett skämt. Och mitt syfte på det här forumet är att diskutera övriga saker, och är det något konstigt med att vara satanist? Ser du det som en ond sak? I så fall, vad är ont med det exakt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror på vilken typ av satanism man befattar sig med, men såvitt jag vet är ingen av grenarna sådär jättetrevlig. Men som sagt är satanism inte på något sätt bättre än kristendom (precis som kristendom inte är bättre än satanism). Båda är lika jävla otrevliga.

 

Edit: Om du berättade vilken gren inom satanism du tillhörde så skulle det nog vara lättare för folk att lägga fram argument. Bara "satanism" säger inte särskilt mycket.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissar på atheistisk satanism, den theistiska sorten är ganska sällsynt.

Ja..jo. Jag skulle helst vilja att han var ännu mer specifik. Det är rätt stor skillnad på LaVey-Satanism och "hö hö hö jag är satanism kolla vad jag är c00l-satanism.", till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissar på atheistisk satanism, den theistiska sorten är ganska sällsynt.

Ja..jo. Jag skulle helst vilja att han var ännu mer specifik. Det är rätt stor skillnad på LaVey-Satanism och "hö hö hö jag är satanism kolla vad jag är c00l-satanism.", till exempel.

 

LaVeyan är mycket intressant.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troll tror att de trollar, medan de i själva verket blir trollade av andra troll genom sin trollning.

 

Skickligt!

 

Coolt att vara atheist "som gärna använder satanistiska symboler och ogillar överkristet folk", föresten. Du kommer att växa upp, så jag vill såhär på förhand lägga in en "I told you so", som du kan se tillbaka på när du mognat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela den här tråden är urspårad, känns bara som att vi pratar om min "religiösa åskådning".

 

Troll tror att de trollar, medan de i själva verket blir trollade av andra troll genom sin trollning.

 

Skickligt!

Jag vet, det är skitkonstigt.

 

Coolt att vara atheist "som gärna använder satanistiska symboler och ogillar överkristet folk", föresten. Du kommer att växa upp, så jag vill såhär på förhand lägga in en "I told you so", som du kan se tillbaka på när du mognat.
http://media.urbandictionary.com/image/large/iseewhatyoudidthere-45311.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...