Hoppa till innehåll

Iphone 4


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

finns att alltid saker att klaga på.

 

apple är det ledande företaget och banar vägen för alla andra, så vill du i dagsläget vara säker på att vara först med det senaste är apple the way to go. huruvida iphonens kamera eller w/e är lite sämre än någon annans spelar mindre roll. det är en trygg telefon där man inte behöver oroa sig för att något ska strula, som med alla andra skräptelefoner.

Antennproblemet? Det är väll visserligen fixat, men det var ett problem.

 

För övrigt så håller jag fortfarande fast vid att iPhone är för dyra! Mycket av priset sitter i äpplet, även om telefonen i sig också är bra. Annars så är det ju oftast Apple som är först med de nya grejerna, men det finns minst lika bra telefoner på android-marknaden, oftast till bättre pris.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle rekomendera alla som vill köpa smartphone att vänta till nexus s (2) som kommer att komma ut. Efterföljaren av nexus one som har jävligt snabba uppdateringar. Hört rykten om att den kommer lika Samsung Galaxy S och den har jag.

 

Vad mer behövs?

Apps

 

Det finns ju Apps att ladda ner direkt från mobilen genom Android Market!

 

Inget illa menat mot dig och din X10 Mini, men den har sjukt dålig skärm, laggar fast var oc varannan sekund. Den är alldeles för liten. De flesta applikationerna funkar inte, plus de applikationer som funkar, funkar dåligt för att det är en sån liten skärm.

 

Nej, följ mitt råd och satsa på uppföljaren av Nexus One.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en 3gs, kostar nog inte så mycket nu och skillnaden är minimal

Hahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahah

hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahaha

hahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahah

hahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahaha

*andas*

Hahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahha

hahahahahahaha

 

Skillnaden är gigantisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en 3gs, kostar nog inte så mycket nu och skillnaden är minimal

Hahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahah

hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahah

a

hahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahaha

h

hahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahaha

*andas*

Hahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahhaahahha

hahahahahahaha

 

Skillnaden är gigantisk.

 

err, som vad?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte hypen med iPhone. Vad är det en iPhone som är värt att betala så mycket för? Min Sony Ericsson X10 Mini har i princip allt man kan tänka sig men kostar bara runt 2000 kr. :huh: Wi-fi, Android, 5 megapixel kamera. Vad mer behövs?

Det bara det att en Sony Ericsson X10 mini har en mini skärm och det där jävla tangentbordet är ju fan omöjligt. Köp en HTC valfrimodell så kommer du bli garanterat nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle rekomendera alla som vill köpa smartphone att vänta till nexus s (2) som kommer att komma ut. Efterföljaren av nexus one som har jävligt snabba uppdateringar. Hört rykten om att den kommer lika Samsung Galaxy S och den har jag.

 

Vad mer behövs?

Apps

Det finns ju Apps att ladda ner direkt från mobilen genom Android Market!

 

Inget illa menat mot dig och din X10 Mini, men den har sjukt dålig skärm, laggar fast var oc varannan sekund. Den är alldeles för liten. De flesta applikationerna funkar inte, plus de applikationer som funkar, funkar dåligt för att det är en sån liten skärm.

 

Nej, följ mitt råd och satsa på uppföljaren av Nexus One.

 

Brorsan, visst har den liten skärm men inte laggar den för det! Jag förstår att iPhone är bättre men min mobil har ändå de flesta basic grejerna som en iPhone har, tycker jag. Jag föredrar dessutom små mobiler, har inte haft problem med tangentbordet heller. Det är helt enkelt en smaksak om man skaffar en iPhone eller Sony Ericsson. :rolleyes: Redigerat av Chilla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

err, som vad?

Formen

Matrialet

Upplösningen

Processorn

Batteriet

Apps (vissa nya applikationer tar del av dom nya sakerna i iPhone 4)

Oerhört minimala uppgraderingar/ändringar

err, som vad?

Kameran (baksidan)

LED blixt

Fram kamera

 

Okej, om det är värt 1500kr± så vem är jag att säga annat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle rekomendera alla som vill köpa smartphone att vänta till nexus s (2) som kommer att komma ut. Efterföljaren av nexus one som har jävligt snabba uppdateringar. Hört rykten om att den kommer lika Samsung Galaxy S och den har jag.

Fast det är ju bara rykten, de ryktena säger också att den har samma processor, skärm och grafik som nexus one. Så då kan man lika gärna köpa HTC desire som har samma hårdvara som nexus one och är av en bättre tillverkare än samsung.

 

Om jag hade fått välja vilken mobil som helst hade jag köpt HTC desire i något utförande.

 

Desire (3,7 tum, större än iphones 3,5) 4000kr

Desire Z (querty tangentbord och lite sämre processor) 4000 kr

Desire HD (4,3 tum, pyttelite bättre processor än vanliga) 5000 kr

 

De har all hårdvara som iphone 4 har och kostar mindre. (Iphone ca 7000)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...