MisterX Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 (redigerat) Inlägg som dessa dyker upp alldeles för ofta. Jag har tagit bort namn för att inte peka ut nån men vissa namn stöter man på oftare än andra. Är du helt jävla dum i huvudet? Du är den mest kuksugande horan jag någonsin sett. Vem fan är ens du, håll käften skitunge, du är fuskas avskum och så sitter du där och yttrar dig som om någon ens bryr sig om dig. Btw, du är också en idiot! Det är inte trevligt. Det är ingen ursäkt att den ni pratar med är idiot. Facepalms postas alldeles för ofta också, som att man på något sätt signalerar att man har rätt när man lägger det i sitt inlägg, sedan så svarar nästa person med en facepalm till i sitt inlägg. Jag blir inte förvånad ifall denna tråden slutar med en låsning på grund av att folk börjar svära åt varandra. Redigerat 21 November 2010 av MisterX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Det är riktigt taskigt. Man ska var schysst mot andra. Fuskas medlemmar får skärpa sig och moderatorerna får väl säga till mer. Jag håller med dig, jag brukar också se att folk säger så tillvarandra ibland :( Tror jag känner igen det där, "vem fan är du håll käften jävla skitunge" citatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Äsch. Måste det komma en ny tråd om att folk är elaka varje vecka? Anmäler i hopp om låsning. Mister X - Sök och se vad alla har sagt tidigare om sitt aggressiva beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Svårt att lista ut vem som har skrivit. Men men, detta är internet, det är att förväntas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Mister X - Sök och se vad alla har sagt tidigare om sitt aggressiva beteende.Lite svårt ämne att söka på. Jag minns i alla fall inga trådar som tagit upp dåligt beteende tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Svårt att lista ut vem som har skrivit. Men men, detta är internet, det är att förväntas Du har rätt, men tänk så här. Skulle du kalla någon jävla idiot i verkligheten? Nepp. Behandla andra som du själv vill bli behandlad och tänk på att det är riktiga människor som skriver detta. Och följ reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Håller med dig TheQueen. Men det är ju faktiskt som Hivee säger: "detta är internet". Och det finns otrevligt folk som gillar att peka ut hur idiotiska alla andra är när det egentligen är de själva som är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 §1 - Uppförande Då Fuska är en stor hemsida så finns alla möjliga typer av människor med olika åsikter. För allas trevnad så gäller det därför att visa respekt för varandra och varandras åsikter. Använd sunt förnuft. Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Det är även förbjudet att missbruka funktioner på Fuska på annat sätt än de är tänkta att användas på. Anmäl dessa inlägg för §1 så tar vi hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Ska ta och göra det nästa gång, men nåt säger mig att det inte kommer hjälpa så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 (redigerat) Tycker det är ganska störande att alla P12or ska kalla varenda ny användare troll. Ta t.ex. denna tråden. Borde ändå finnas en regel mot detta. Redigerat 21 November 2010 av Friday Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Tycker det är ganska störande att alla P12or ska kalla varenda ny användare troll. Ta t.ex. denna tråden. Borde ändå finnas en regel mot detta. Fast är det inte så att vi har/har haft en del troll på fuska, och därför blir alla nya kallade för troll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Det är precis så som Guggo säger. Det är synd om nya som faktiskt inte är trolls men jag tycker även de är fel av medlemmar att anklaga folk för att vara troll sådär. Jag har inte läst tråden men det är bättre att inte anklaga och att de var ett troll än att anklaga och att det visar sig att personen inte var ett troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.