Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Inlägg som dessa dyker upp alldeles för ofta. Jag har tagit bort namn för att inte peka ut nån men vissa namn stöter man på oftare än andra. Är du helt jävla dum i huvudet? Du är den mest kuksugande horan jag någonsin sett. Vem fan är ens du, håll käften skitunge, du är fuskas avskum och så sitter du där och yttrar dig som om någon ens bryr sig om dig. Btw, du är också en idiot! Det är inte trevligt. Det är ingen ursäkt att den ni pratar med är idiot. Facepalms postas alldeles för ofta också, som att man på något sätt signalerar att man har rätt när man lägger det i sitt inlägg, sedan så svarar nästa person med en facepalm till i sitt inlägg. Jag blir inte förvånad ifall denna tråden slutar med en låsning på grund av att folk börjar svära åt varandra. Vad gör du på ett forum om du inte kan ta "*facepalm"???Alla människor är olika, och uttrycker sig på olika sätt. Och det är svårt att sluta använda sina dagliga intryck på t.ex ett forum, då det kan bli opersonligt. Jag säger "idiot" till rätt mkt folk, då jag är ärlig, och pallar inte värka snäll, bara för att inte göra någon ledsen. Man måste lära sig att ta lite skit, annars kommer du ingen stans i livet. Tror du att alla blir jätte trevliga bara för att dom blir vuxna, och börjar jobba?? Så är det inte. Jag har varit på en del byggen på min Apu, och det är mycket svordomar, könsord, och allmänt ner tryckande kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Jag "tål" det ju, men det är otrevligt. Som jag beskrev tidigare handlar det om acceptera folk som ogillar det samt att det blir en negativ stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Jag "tål" det ju, men det är otrevligt. Som jag beskrev tidigare handlar det om acceptera folk som ogillar det samt att det blir en negativ stämning.Detta är internet, folk kommer inte bli snälla om du säger till. Jag tycker det är ok som det är. Redigerat 24 November 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Detta är internet, folk kommer inte bli snälla om du säger till.Jag försöker i alla fall, fullt möjligt att någon tänker till och ändrar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Detta är internet, folk kommer inte bli snälla om du säger till.Jag försöker i alla fall, fullt möjligt att någon tänker till och ändrar sig. 1 av 100 kommer ta sig lära av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Detta är internet, folk kommer inte bli snälla om du säger till. Jag försöker i alla fall, fullt möjligt att någon tänker till och ändrar sig. 1 av 100 kommer ta sig lära av det. Nja, snarare 1av 10000 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.