3235 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Jag går i nian och ska ha en egen lektion på idrotten och har ingen aning så jag tänkte fråga efter tips till saker man kan göra på en 50 min lektion. Gärna något ovanligt som man inte gör så ofta. Skulle verkligen uppskatta lite förslag. Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Oh fy fan. Det där är svårt alltså. XD Om du kan någon speciell sport eller så är det en bra idé att lära ut. Annars kan vanlig cirkelträning varieras ganska mycket med olika övningar och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Uppvärmning-Killer ball eller bollkrig. Huvudmoment-Innebandy eller rugby om ni får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Ta valfri drone-låt (eller typ Voyage 34 eller Metanoia eller nåt i den stilen) över 50 minuter lång. Säg åt alla att lägga sig på golvet, hålla käft och sluta ögonen. Avslappningsövning. Funkar varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
3235 Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Tack så mycket för alla tips men jag har bestämt mig för att ha killerboll , tre lags staffet med hinder och poäng räknings staffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.