Touchmagic Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Tja! här kan ni länka era black ops klipp som ni har gjort i theatre mode eller spelat in! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Triple Kill med granat Slå det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Triple Kill med granat Slå det! Mitt minitage för B/O, innehåller en triple nade, en noscope, en wallbang och en tomahawk över hela banan :) Musiken ska vara 21st centrury breakdown, men youtube har beslutat att stänga av ljudet :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 (redigerat) Triple Kill med granat Slå det! Mitt minitage för B/O, innehåller en triple nade, en noscope, en wallbang och en tomahawk över hela banan :) Musiken ska vara 21st centrury breakdown, men youtube har beslutat att stänga av ljudet :/ Där slog du mig. Men jag såg ingen tomahawk i videon. EDIT: Där var din tomahawk såg den nu. Redigerat 29 November 2010 av HipHopmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Triple Kill med granat Slå det! Mitt minitage för B/O, innehåller en triple nade, en noscope, en wallbang och en tomahawk över hela banan :) Musiken ska vara 21st centrury breakdown, men youtube har beslutat att stänga av ljudet :/ Där slog du mig. Men jag såg ingen tomahawk i videon. EDIT: Där var din tomahawk såg den nu. Det mest roliga var att jag och en annan snubbe i mitt lag fick tomahawk ungefär samtidigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Triple Kill med granat Slå det! Mitt minitage för B/O, innehåller en triple nade, en noscope, en wallbang och en tomahawk över hela banan :) Musiken ska vara 21st centrury breakdown, men youtube har beslutat att stänga av ljudet :/ jag tog din kills i granet klippen, annars hade du nog fått en quad XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg