Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 har ni arbetat med gips på bild lektionerna?det har vi! :P jätte roligt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Nej , vi målar mest av saker . 1100 inlägg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Nej , vi målar mest av saker . 1100 inlägg ! ja, det gör vi med men gång fick göra gips händer! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vi gjorde gipsfigurer på bilden. Det var kul. Min kompis gjorde en naken tjej medans jag ägnade mej åt att försöka framställa något som skulle likna Kirby. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 har ni arbetat med gips på bild lektionerna?det har vi! :P jätte roligt! :lol: Det hr vi aldrig gjort. Vi kanske för göra det i 6:an =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 alltså jag går i 7:an, och det e första gången vi har gjort det i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Okej,kanske i 7:an då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Okej,kanske i 7:an då eller så har du tur och ni gör det redan i 6:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag har aldrig jobbat med gips, men jag har blivit gipsat... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vi gör aldrig något med gips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Har aldrig gjort något om Gips! Vore kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vi har gjort nåt med gips tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.