Pomegranate Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Jag har 24 mb internet och över hälften av alla gånger står det lost conection to host,så treyarch har failat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Jag har 24 mb internet och över hälften av alla gånger står det lost conection to host,så treyarch har failatHar också 24mb och händer aldrig mej, så nej, du har failat. Redigerat 20 Januari 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Gäller att ha tur med host också. Finns ett par bra filmer på youtube som förklarar host-systemet. När du möter en host med 5pin anslutning och du själv har 2-3 så har du knappt någon chans alls. Alltså på tal om lagg. Redigerat 20 Januari 2011 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Pro tip till pc spelare: anslut inte till en server som ligger borta i hejsansvejsan. Välj de servrarna med minst ping för dig. Enda problemen jag har med black ops är att spelet kraschar ibland, vilket det inte borde göra. Vet inte vad det beror på då min dator klarar prestanda kraven galant och dessutom har jag 100 mb internet. =/ Laggar gör det bara om pingen på servern är för hög för mig eller om de andra spelarna har hög ping. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Det går knappt att joina svenska eller danska serverar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Troligen för att det inte finns några svenska servrar. ( de ligger iaf inte i Sverige) Att joina Danska servrar fungerar finfint för mig, de danska och tyska servrarna fungerar bäst för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.24 är inte snabbt??vad snackar du om.Jag har inte problem med lagg utan med att joina servrar,när jag lyckas joina så går det laggfri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 black ops är bättre. MEN MW2 är roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 24MB/s är inte så snabbt. Själv kör jag med 100MB/s router. Det har aldrig laggat av dem matcher jag kört på Black Ops. Och det är typ över 100 matcher jag kört. Så Amir23, DU har failat som ens knappt kan joina europas servrar.Asså vänta nu, ni menar väll Mbit/s? 1MB/s=8Mbit/s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg