slabb Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Hej jag heter theo nyström berglind, och jag söker nån som vill bli mobilkompis med mig! om nån känner för att ringa och snacka lite wow, cs eller star trek (även lite intresserad i skatebord) så är det bara att ringa mig :P mitt nummer är BLABLABLA om jag inte svarar direkt, bara försök några gånger :) Redigerat 30 November 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Det där numret tillhör någon Lena Nyström. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Kan ju bero på att det nog är hans morsa ;d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Någon försöker spela ett spratt på någon annan genom att ge ut hennes nummer på nätet? (behöver såklart inte vara sant men den som messar bör inte bli förvånad om han får svar som "Vad pratar du om?" ) Redigerat 30 November 2010 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg