Windnoob Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Hej, windnoob här. Jag spelar på bloodscalp eller Hunscalp som det kallas nuförtiden. Finns fullt av fucktards, niggers och hungarian people där. Jag spelar alltid med dem i pugs. Jag vill spela med svenska människor. Vilken realm finns det många svenskar? Tack. Windnoob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Alonsus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 BloodFeather är det många svenskar på, hittat väldigt många random swe namn som typ "Superslynan", "hårigpung" osv. HordeServer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Swescale, vet inte varför du vill vara med de absolut vidrigaste människorna som spelar WoW, men Stormscale är fylld med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Frostmane är bra, men den är så full att det inte är någon idé att komma hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Typ Darksorrow / Bloodfeather är det gott om svenskar på. Spelar själv på DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 "Bra" svensk PvP server är Ragnaros har jag märkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Shattered Hand. 90% horde, 10% allys typ. Endast svenskar nästan. Stormscale: äckligt mycket folk med en jävla massa svenskar. Frostmane: Relativt lik Shattered Hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 På vashj är cirka 80 - 90% svenskar, fast jag vet inte om jag tycker att du borde flytta dit. BG queues är alltid för långa och servern är fylld med ninjas och jobbiga personer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag har kört på Ragnaros och Stormscale, båda består av sjukt mycket svenskar. Problemet är att svenskar är dem jag ogillar mest i spelet. Varför starta en pug men sedan skriva på svenska hela tiden med sin tråkiga humor på raidchat? Sen är svenska spelare störst på att ebaya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Spelar på Frostmane och Frostwhisper. finns rätt mycket svenskar på bägge servrarna. Fmane är dock full, om du pallar att köa så.. balansen mellan h/a är rätt jämn om jag inte har fel. Frostwhisper, jävligt många alliance spelare har bytt faction.. och därför har det varit ninjor i varannan raid de senaste 6 månaderna. men annars är Fwhisper en fin server. Balansen på Fwhisper är fucked up, 85% horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 BloodFeather är det många svenskar på, hittat väldigt många random swe namn som typ "Superslynan", "hårigpung" osv. HordeServerBloodfeather är helt värdelös, spelar på den med men majoriteten av svenskar är retards utan vänner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg