Ryssfemma Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Bara gå in på min kanal och kolla runt. Egentligen inga video där det handlar om prestation, endast lite tester på komponenter när det gäller olika spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 För bäst kvalité skulle jag föreslå att du använde dig utav HLAE, Virtualdub, Sony Vegas och Legion. Till cs dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Är det svårt att lära sig, och blir det någon stor skilnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Är det svårt att lära sig, och blir det någon stor skilnad? Laddar upp klipp atm så du kan se edit; Hittar ingen sida att ladda upp på:( Har haft på youtube förut men vill inte ladda upp på mitt acc :< http://www.own3d.tv/TJaalol Där finns den i dålig kvalité, observera att det inte är jag som spelat utan bara gjort en snabb edit edit; Nu verkar HD ha kommit upp så det är rätt okej kvalité Redigerat 5 December 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Har många på Counter-Strike och MW2, ska ladda upp dom senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Ljudet i min video har ännu inte ändrats, hur länge brukar det ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jo, det blev så ibland. Någon som vet vad jag kan göra åt det? :) EDIT: Någon som vet hur länge det tar innan låten byts ut i min video? Btw, en kille i min klans video: http://www.youtube.com/watch?v=625-AzvU-K8 :) Brukar ta 1 dygn eller så. Den ska vara bytt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Jag hör fortfarande Slipknot - Duality. Hör ni Bring Me to Life? Det är den det borde vara. :) Redigerat 6 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag hör fortfarande Slipknot - Duality. Hör ni Bring Me to Life? Det är den det borde vara. :) Jag hör Bring Me to Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Okej, bra. :) Jag hör duality fortfarande, men vad står det att det är för låt för er? Alltså nedanför videoklippet står det ju vilken låt det är, vad står det för er? :) Redigerat 6 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Slipknot - Duality, Men jag hör Brin me to life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Nu hör jag också Bring me to life. Tack för hjälpen alla! :) Jaja, nu kan vi ta och gå on topic igen. Posta era egna videoklipp och kommentera andras. :) Redigerat 6 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.