Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Har filmat lite, och håller på med en annan video. Blir väl att ladda upp dom klara och fortsätta med projektet :) EDIT: Jävla fraps som inte hade spelat in ljud! >:C Men ett klipp var iaf med ljud, ska edita ner storleken först ;) EDIT2: Redigerat 6 December 2010 av KawaiiNeko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Jo, det blev så ibland. Någon som vet vad jag kan göra åt det? :) EDIT: Någon som vet hur länge det tar innan låten byts ut i min video? Btw, en kille i min klans video: http://www.youtube.com/watch?v=625-AzvU-K8 :) kryssat i don't synk audio and video? Redigerat 6 December 2010 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Har typ inga skills och kör med 360 kontroll. Laddade upp i 720p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jo, det blev så ibland. Någon som vet vad jag kan göra åt det? :) EDIT: Någon som vet hur länge det tar innan låten byts ut i min video? Btw, en kille i min klans video: http://www.youtube.com/watch?v=625-AzvU-K8 :) kryssat ur synk audio and video? Va? :) Har typ inga skills och kör med 360 kontroll. Laddade upp i 720p. Najs. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 (redigerat) Najs. :PTack :P Dessvärre var dom "bra" utan ljud D: Får filma lite till ;) EDIT: Någon som vill spela DiRT 2 med mig? Älskar rally. Redigerat 6 December 2010 av KawaiiNeko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 kryssat i don't synk audio and video? Va? :) i moviesdelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Visste inte att det fanns något sådant. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Najs. :PTack :P Dessvärre var dom "bra" utan ljud D: Får filma lite till ;) EDIT: Någon som vill spela DiRT 2 med mig? Älskar rally. Vi kan köra lite sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.