Distinction Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Hittade det ganska så random på miniclip när jag var runt 9-10år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Hittade det ganska så random på miniclip när jag var runt 9-10årSame, fast jag var typ... 8 kanske. Tutorial Island in my hjärta alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Typ alla killar i min klass körde det och rekommenderade att jag skulle testa, och kör fortfarande än idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Blev tipsad av polare, reggade mig! Spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Jag ble tipsad av mina kompisar, eller rättare sagt jag tipsade dem. Kommer dock inte ihåg hur jag blev medlem tyvvär... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Blev tipsad av Snuff =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Hampus typ när jag gick i 1an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 (redigerat) Polare, började, blev beroende, slutade, började, slutade började o.s.v. har inte börjat på ett bra tag, då jag idag anser att det saknar mening, allting går ut på att lvla upp och det är den delen i MMORPGs jag hatar *Awesome*. Suger dessutom på PvP på Runescape. Edit: Blev visst ett whine-inlägg, ber om ursäkt. Jag tyckte det var väldigt roligt då jag spelade, och även att bara stå och choppa yews för att få pengar till.. ingenting var roligt. Men idag så tycker jag inte det är det :P Redigerat 10 Juli 2011 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 hur började du spela runescape? var det en vän som tipsade?hittade bara reklam om det?eller hur gick det till?En vän tipsade mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 I 5an kanske, alla tyckte det var jättehäftigt med rustning och svärd o.s.v. Så kompisgänget spred "nyheten" fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Typ i 4:an, alla sa att det äger osv. Så jag testade... Tyckte det var rätt roligt men sedan blev det tråkigt och jag slutade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 (redigerat) Satt på biblioteket och spelade sönder deras datorer hela dagarna. Spelade mest Tibia. Va värsta internetcaféet där nästan, 4 datorer. Fanns några andra där som gjorde samma sak, vi var kanske 5 stamkunder som kom dit då och då och spelade tills att de till slut förbjöd spel på datorerna. Där tipsade någon mig om Runescape och jag började spela det. När de förbjöd spel på datorerna var det typ nästan ingen där, så vi skaffade bredband hemma(56k modem :kung: innan) och lirade där istället. Redigerat 14 Juli 2011 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg