Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Hej jag har klarat pokemonligan på Ruby /Sapphire vet nån hur man kommer til pcidfillog staden?? snälla svara och vet nån om man kan få tag på en till masterball!? :unsure: Jag liksom fattar ingeting nu på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Pacifoldig,för att komma dit ska du simma från Elite 4 ön.till vänster.sen är du där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Tack men hur kommer man dit då?? vart ligger den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ruffy förklarade just det för dig Tilda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Pracifidolog Town ligger Vänster om EverGrand City Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 om du klarat ligan kan du ALDRIG få MasteBall igen(om du inte startar om) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hogo Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 just det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 just det :P Masterball får man i antingen Team Aquas eller Team Magmas högkvarter utanför Lillycove, beroende på vilket spel det är. Ganska knepigt att komma till Masterball, men det är det värt! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 just det :P Pacifilog liggerv under vatnet,ner man ser ett stort svart moln typ sa ska man dyka. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjol Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Hej jag har klarat pokemonligan på Ruby /Sapphire vet nån hur man kommer til pcidfillog staden?? snälla svara och vet nån om man kan få tag på en till masterball!? :unsure: Jag liksom fattar ingeting nu på spelet Om du går till Lillcoves affär sen till loteriet vinn 10 gånger sen en master ball(många priser.) :cool: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjol Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Hej jag har klarat pokemonligan på Ruby /Sapphire vet nån hur man kommer til pcidfillog staden?? snälla svara och vet nån om man kan få tag på en till masterball!? :unsure: Jag liksom fattar ingeting nu på spelet Vid Lillecove så kan man vinna priser t.ex masterball på den stora affären 1 våningen. (sant) :medieval: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 (redigerat) just det :P Har du spelat det här spelet eller? ;) Pacifidlog ligger inte under vattnet, det är Sootopolis som gör det! (gör inte det egentligen, men man måste åka under vattnet för att komma dit ;) ) Redigerat 19 September 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg