Layton Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Hallå :) Som rubriken lyder, när var du sjuk senast? Och hur var du sjuk, och hur mycket? Jag är sjuk just nu, har en förkylning eller nåt, men, men orkar i alla fall vara inne på fuska även fast jag känner mig lite varm i pannan. /The Queen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigzag Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 I början av vintern var jag förkyld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 AIDS nemen är förkyld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Sjuk nu :( vaknade i morse och mådde illa och trodde att jag skulle spy, gjorde inte det men blev så yr så jag trodde jag skulle svimma och sen fick jag ont i alla jävla leder i kroppen. Varsågod, ställ diagnos. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Sjuk nu :( vaknade i morse och mådde illa och trodde att jag skulle spy, gjorde inte det men blev så yr så jag trodde jag skulle svimma och sen fick jag ont i alla jävla leder i kroppen. Varsågod, ställ diagnos. :)Kolla dig i spegeln, du blev just 80 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Har haft ett virus ifrån somras som aldrig verkat vilja försvinna, senast hade jag streptokopter och fick pencilin i 10 dagar, nu mår jag bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag är typ aldrig sjuk på riktigt, och när jag väl är hemma så skolkar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag är typ aldrig sjuk på riktigt, och när jag väl är hemma så skolkar jag...Tuffing. Magsjuka.. <_< Nån månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Är hemma just nu med 38.5 graders feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Typ.. Runt oktober, jag hostade mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 För typ två veckor sedan. Jag var förkyld, fast det var en ny sorts förkylning som jag aldrig har vart med om. Det kändes spännt i hela nyllet, pannan, runt ögonen, och mina käkar värkte. Påminner om symtomen för bihåleinflammation fast det gick över efter en vecka eller så. Har hört att man kan behöva operera eller något om man får bihåleinflammation annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Sjuk nu :( vaknade i morse och mådde illa och trodde att jag skulle spy, gjorde inte det men blev så yr så jag trodde jag skulle svimma och sen fick jag ont i alla jävla leder i kroppen. Varsågod, ställ diagnos. :)Det låter riktigt gammalt lol.. Feber pga av kyla -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.