Hoppa till innehåll

När Var Du Sjuk Senast?


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallå :)

Som rubriken lyder, när var du sjuk senast? Och hur var du sjuk, och hur mycket?

Jag är sjuk just nu, har en förkylning eller nåt, men, men orkar i alla fall vara inne på fuska även fast jag känner mig lite varm i pannan.

/The Queen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst KawaiiNeko

Sjuk nu :( vaknade i morse och mådde illa och trodde att jag skulle spy, gjorde inte det men blev så yr så jag trodde jag skulle svimma och sen fick jag ont i alla jävla leder i kroppen. Varsågod, ställ diagnos. :)

Kolla dig i spegeln, du blev just 80 år gammal.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För typ två veckor sedan. Jag var förkyld, fast det var en ny sorts förkylning som jag aldrig har vart med om.

Det kändes spännt i hela nyllet, pannan, runt ögonen, och mina käkar värkte. Påminner om symtomen för bihåleinflammation fast det gick över efter en vecka eller så. Har hört att man kan behöva operera eller något om man får bihåleinflammation annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjuk nu :( vaknade i morse och mådde illa och trodde att jag skulle spy, gjorde inte det men blev så yr så jag trodde jag skulle svimma och sen fick jag ont i alla jävla leder i kroppen. Varsågod, ställ diagnos. :)

Det låter riktigt gammalt lol..

 

Feber pga av kyla -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...