Layton Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Hej, vilket är enligt dig det bästa spelet till Nintendo 64? Själv tycker jag att Super Mario 64 är fantastiskt, fast ibland är det riktigt svårt, tur att det kom en uppföljare till DS! Vilket tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Hej, vilket är enligt dig det bästa spelet till Nintendo 64?Själv tycker jag att Super Mario 64 är fantastiskt, fast ibland är det riktigt svårt, tur att det kom en uppföljare till DS!Vilket tycker ni?Det är ingen uppföljare, utan en remake ;) Men faktiskt är nog SM64 det bästa spelet eller Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Hej, vilket är enligt dig det bästa spelet till Nintendo 64?Själv tycker jag att Super Mario 64 är fantastiskt, fast ibland är det riktigt svårt, tur att det kom en uppföljare till DS!Vilket tycker ni?Det är ingen uppföljare, utan en remake ;) Men faktiskt är nog SM64 det bästa spelet eller Paper Mario Ja, juste. Tänkte inte på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Goldeneye 007. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Ocarina of Time, Bomberman 64 och Super Mario 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Super Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 pokemon spelen : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Zelda majoras mask var riktigt skoj. Att kunna rulla runt som en goron,simma som en zora och sväva som en deku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Ocarina Of Time utan tvekan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg