Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Svara på denna fråga! Varför är det coolt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Man kanske inte beöver döda den man ser men man kan det! Det är så i verkliga livet också....Man dödar inte alla man ser i spelet men man kan, jag kan döda alla jag ser här i verkliga livet också men gör jag det? NEJ Det är ett sjukt spel men vafan nu för ni väl ge er... sluta hacka så j*vla mycket. :angry: en del tycker om vissa spel och andra inte.. så är det! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag tycker inte det ska sluta säljas men det är faktisk ett J*VLIGT våldsamt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag är 12 år och spelar det nästan hela tiden. men jag tycker ändå att det är aldeles för våldsamt. jag är en sån där som asgarvar när man slår av huvudet på en person med en spade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Ok, det här spelet "Postal 2" är...emm... helt j*vla kasst. Tänk er att smått störda personer går runt och dödar folk med te.x. spadar... i verklighten! Och kanske pissar på liken... ingen vacker syn, eller? Postal 2... fy f*n! Sluta spela det ni blir galna. Såja då fick vi det ur världen... eller fick vi det?...hmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 http://www.nyteknik.se/skrivUt.asp?art_id=34725 Nu är viss självsanering i spelbranschen dock på väg. Speldistributörernas branschförening MDTS försöker få medlemsföretagen att strikt följa åldersgränserna i den nya Pegi-märkningen. Där klassas spelen efter förekomst av sex, våld, grovt språk, diskriminering och skräckeffekter. För Postal 2 rekommenderas en 18-årsgräns vilket gör det till ett vuxenspel. Vi har ett fritt val... man kan köpa och spela spelet eller så gör man det inte.... så lätt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.