williamren Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 1. Röker du eller har du testat? Nej 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Inte på gatan, men när folk röker på en restaurang t.ex. så kan det vara jobbigt. 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? Nej, så länge det inte påverkar andra så får man göra som man vill. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 (redigerat) Rökning finns till för att göra människor beroende, så regeringen får gärna förbjuda det legaliserade giftet vilken dag som helst. Redigerat 16 December 2010 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 De som skriver i denna tråd borde först testa att vara beroende utav något, nej dator eller cola räknas inte. Typ snus eller cigg. Skulle det bli olagligt så skulle 75% MINST bli kriminella på en dag då en beroende är inget man bryter bara pga. någon lag. Att göra något olagligt utan att tänka mer på några konsekvenser är bara onödigt och idiotiskt. Ett bra exempel är mannen vars far dog utav rökning, slutade han röka? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Tyvärr så kan man inte gå till apoteket och hämta ut medicin mot dumhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Tyvärr så kan man inte gå till apoteket och hämta ut medicin mot dumhet.Klart man kan, nicotinplåster, nicotintuggummin osv. När var du sist på ett apotek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 (redigerat) Och ändå är rökning ett av våra största folkhälsoproblem, ett folkhälsoproblem som omsätter mångmiljardbelopp varje år. Redigerat 17 December 2010 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Och ändå är rökning ett av våra största folkhälsoproblem, ett folkhälsoproblem som omsätter mångmiljardbelopp varje år.Och du tror att det skulle försvinna om vi gjorde det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Och ändå är rökning ett av våra största folkhälsoproblem, ett folkhälsoproblem som omsätter mångmiljardbelopp varje år.Och du tror att det skulle försvinna om vi gjorde det olagligt? Nu tycker jag nog inte det skall bli olagligt, dock så skulle det antagligen minska en del, även om det inte skulle bli fullt ut :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Och du tror att det skulle försvinna om vi gjorde det olagligt?Det har jag aldrig sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Och du tror att det skulle försvinna om vi gjorde det olagligt?Det har jag aldrig sagt. Vart ville du isåfall komma med ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 1. Röker du eller har du testat? Har testat, men röker inte. Snus är godare, men snusar inte heller. 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? För min del skiter jag i vilket, men jag kan ändå tycka det är jävligt själviskt att ställa sig och röka precis bredvid någon eller så att röken blåser på någon. Särskilt i en busskur. 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? Bryr mig inte direkt, men många andra skulle nog göra det. Så svarar blankt. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Nej, det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 1. Röker du eller har du testat? Ja, lite svårt att få tag i ba ;) 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Nää 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? Nepp 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Troligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.