360Xbox Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Som titeln säger, har du försovit dig nån gång? Jag hade aldrig gjort det, till denna termin. Har gjort det 2ggr, båda gångerna var onsdagar. Missade halva dagen båda gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Jag har försovit mig flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Det har väll alla? Två gånger så var det en längre stund. Första gången så gick jag typ i fyran och hela familjen försov sig. Andra gången så trodde jag att klockan var 7:30 och inte 9:30 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Försover mig flera gånger i veckan. Fast det är lätt värt det. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Bara en gång som det har varit länge, typ 2 timmar. Annars har det varit en del "10-minuters försovningar". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Av någon anledning vaknar jag samma tid varje morgon utan väckarklocka eller något, så nää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 (redigerat) Ja,men alla gång var min lärare försenad. :D Redigerat 13 December 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Näpp, har aldrig försovit mig riktigt, mer att jag kommer en-fem minuter försent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Never. ;__; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Många gånger men mest så att jag bara kommit 5-10 minuter sent, det längsta är 3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.