DarknessSky Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Försover mig lite då och då. Ofta är det en halvtimme eller en timme. En kompis till mig försover sig typ varje dag. Kommer 10-30 min för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Försover mig i princip aldrig, en av få gånger jag gjort det så hade strömmen gått och min väckarklocka hade nollställts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Det är väl klart att jag har. Jag är sen nästan varenda dag, oavsett om vi har sovmorgon eller inte. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Det har hänt, men har aldrig varit allvarligt. Har alltid kommit i tid till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Aldrig ,med en gång vaknade jag när det var 5 minuter innan bussen kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 I morse var jag fett trött fast jag sovit i 10 timmar (jag hade dock bara sovit 2 h natten innan) Så jag sov tio minuter extra och kom lite försent, sex minuter :( Och det var min favvolektion :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Jodå, det händer väl då och då.. Men det värsta var väl när jag försov mig när första lektionen börjande 13.20, vaknade vid 14 och undrade hur fan jag lyckades ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Asså försovit sig och kommit försent till skolan? I så fall nej... Men det hände mig exakt igår att jag vaknade 40min innan skolan började, Och jag brukar vakna 90min innan skolan... Kom exakt i tid till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.