DjLudde Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag o min polare spränger ö (resultatet av ön är själva verket): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Jag o min polare spränger ö (resultatet av ön är själva verket):känner ni inte till att redstone bara räcker 15 per sträcka sen måste man använda sig av torch eller repeater(?) för att få den att fortsätta längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 hadå tråkigt och gjorde lite "pixelart" eller vadfan det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 känner ni inte till att redstone bara räcker 15 per sträcka sen måste man använda sig av torch eller repeater(?) för att få den att fortsätta längreJo fast jag gjorde inte det då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Srry för en inte jätte nödvändig dubbel post men minecraft forumet e hyffsats tomt för tillfället så de spelar väl ingen roll :P Bilden är inte på något verk men tycker den va fin iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 (redigerat) En QR kod :P Redigerat 6 Maj 2011 av Hypnotoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 En QR kod :PHar planerat att bygga en sån jävlit länge nu men ja glömmer alltid bort det när jag väl speler :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Byggde precis en fet Mudkip! Tog cirka 1 timme och jag blev faktiskt riktigt nöjd! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 ( Ingen bild just nu sorry ska posta snart ) Men, nu undrar jag varför man bara får posta högst tre bilder per användare? Får man inte posta fler? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Men, nu undrar jag varför man bara får posta högst tre bilder per användare? Får man inte posta fler? :SJo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Jo? Varför står det då att man bara får skicka 3 bilder per användare då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg