Bart1 Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Nice... vilket texturepack har du för att få veten så ljus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Det heter DokuCraft och finns här: http://www.minecraftforum.net/topic/513093...-continues-32x/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Båtarna var häftiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Börjat med lite pixel art, ge mig tips på vad jag ska göra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Börjat med lite pixel art, ge mig tips på vad jag ska göra :DSluta med det.. Finns inget häftigt i att kopiera pixlar i 2dimensionella grejer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Sluta med det.. Finns inget häftigt i att kopiera pixlar i 2dimensionella grejer.. Tycker du... Warchief lyssna inte på honom, det var snyggt.Men om du vill göra snyggare bilder, använd mer pixlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 (redigerat) min inte färdiga 3-vägs korsning! Redigerat 9 Augusti 2011 av skatan222 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Tänk på att göra mycket plats under marken eftersom du tar skada om du svänger och du har block på sidorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Jag har ska bygga ett hus med balkong längst ute på den smått tveksamma pinnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Tänk på att göra mycket plats under marken eftersom du tar skada om du svänger och du har block på sidorna.Jag vet, har ganska stor plats under marken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Mitt hus på KawaiiNeko's server. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Har jobbat med huset 1, 2 h :D Hela huset, I huset & FISKA CREEPS! Börjat med lite pixel art, ge mig tips på vad jag ska göra :D Hur gör man så blankt typ? Är det ngt mod ? Eller har du gjort det själv?.. Isåfall tar det långt tid? Eller ge mig några tips så det går fort? :D B) min inte färdiga 3-vägs korsning! Hur gör man det så typ tomt? D; Blankt.... skit samma... Men är det mod? :lol: +1 OnTopic Vilket mod/texture pack finns det såna ... såna... "Pistons" ? D; Jag har 1.4_01 och man måste ha det för att ha ett bra mod... (mitt enda mod jag kan installera :rolleyes: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg