Nash Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Uppdaterade nyss datorn och fick nåt nytt msn som var rena jävla dyngan. Hur får jag tillbaka mitt gamla? Var kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Man måste nog radera hela programmet (avinstallera och ta bort) och sedan installera gamla, sök på typ windows live 2009. Det nya msn suger, ja verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Nya msn: - Tar upp 3x minne - Laggar - Loggas ut ibland, och senare kan man inte logga in för msn säger att det är fel. Så har jag förstått det so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Sen att det är en omöjlighet nästan att lägga in nytt folk är också något som inte gör det bättre precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Nya msn: - Tar upp 3x minne- Laggar- Loggas ut ibland, och senare kan man inte logga in för msn säger att det är fel. Så har jag förstått det so far. Mitt fungerar perfekt,dock är det fult som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 skaffa windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Varje uppdateringen av msn sen 7.0 har bara blivit sämre och sämre. Därför har jag slutat använda msn och kör med Pidgin istället. Du kan fortfarande prata med alla dina msn-kontakter, du bara gör det via ett annat program än msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Nya msn: - Tar upp 3x minne- Laggar- Loggas ut ibland, och senare kan man inte logga in för msn säger att det är fel. Så har jag förstått det so far.Det är ett helvete med att byta något så simpelt som visningsnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 (redigerat) Exakt, man måste gå en massa senvägar, för att sedan ens hoppas på att det blir uppdaterat. Varje uppdateringen av msn sen 7.0 har bara blivit sämre och sämre. Därför har jag slutat använda msn och kör med Pidgin istället. Du kan fortfarande prata med alla dina msn-kontakter, du bara gör det via ett annat program än msn.Har pidgin, dock så gillade jag inte det programmet heller. Redigerat 14 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 15 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Efter mycket googlande hittade jag den förra versionen igen, tack och lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Varje uppdateringen av msn sen 7.0 har bara blivit sämre och sämre. Därför har jag slutat använda msn och kör med Pidgin istället. Du kan fortfarande prata med alla dina msn-kontakter, du bara gör det via ett annat program än msn.Programmet emesene är annars mycket bättre än pigdin imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Efter mycket googlande hittade jag den förra versionen igen, tack och lov.Länk? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.