360Xbox2 Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 (redigerat) Hej Jag har ett jobbigt problem. Och det är att min flickvän sårar mig hela tiden. Nu tog hon och jag en paus från varandra från den 2 December till i Måndags Vilket jag och hon tyckte va skönt. Men ändå fortsätter hon såra mig. Hon liksom Byter Msn och Låtsas som om jag inte finns Etc . Så vad ska jag göra vill inte gå och må dåligare än vad jag redan gör. :( Redigerat 17 December 2010 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Sårar hon dig på några andra sätt än att ignorera dig? Och har du några bevis på det eller är det bara misstankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 17 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 (redigerat) Sårar hon dig på några andra sätt än att ignorera dig? Och har du några bevis på det eller är det bara misstankar?Har Bevis och jag hon sårar mig också när hon lovar mig saker som hon inte håller tex Hon lova mig att sluta dricka men det höll hon inte. Hon lova att sluta va med sina kompisar höll hon inte. Obs Kompisar vet jag att jag inte kan ändra på men dom här var elaka mot mig även fortsätter hon att vara med dom. Redigerat 17 December 2010 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Är detta på allvar så dog jag precis inombords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 17 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Är detta på allvar så dog jag precis inombords.Detta är på allvar hon gör faktiskt såhär mot mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Är detta på allvar så dog jag precis inombords.Detta är på allvar hon gör faktiskt såhär mot mig :( Hon sårar dig, genom att träffa sina vänner? Seriously. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Du sårar dig själv genom att göra sådana här tragiska trådar. *host host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Du ska ju såklart göra slut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 18 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Du ska ju såklart göra slut!! Nä det vill jag helst inte göra Får försöka prata med henne om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Du löste hela din fråga själv, det är väl bara att prata med henne? finns väl inte mycka annat du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Du ska ju såklart göra slut!! Nä det vill jag helst inte göra Får försöka prata med henne om det. Om hon bara får dig att må dåligt finns det väl ingen vits att fortsätta vara ihop med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Fråga dig själv: Vad vinner jag på att sitta kvar i den här skiten? Du vinner ingenting, bara en djupare depression. Jag har lärt mig det den hårda vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.