Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 shit 12000 kr !!!.. hans föräldrar borde inte vara glada Det skiter nog han i, så länge dom inte är miljonärer !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Larsson var moderator... Tror jag. Det var han nog :L Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Hur kan Larsson ha så mycket poäng och har bara skrivit 10 inlägg ? :blink: Jag är bomb säker på att han sms:at! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 skulle kuna vara som min kompis han kan smsa till habbohotel 6mynt för 50öre allså får han ca 600 mynt för 15kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Larsson har inte varit moderator, en vanlig användare som helt enkelt ville stöda fuska.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.