Hoppa till innehåll

Ruby/sapphire


Gäst Ka_Sin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 194
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Ka_Sin

NEJ.. alla gym är lätta... oavsett vilken pokemon du har!

 

Mudkip klarar 3:de gymmet också... Med Mud Shot

 

Torchic klarar 1:ans gym med dubbel kick

 

Treecko, inga konentarerr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ka_Sin @ 28/05-2004 11:46:18)

om du väljer mudkip (vatten) väljer din rival, treecko (gräs),om du väljer treecko, väljer din rival torchic, väljer du torchic (eld) väljer din rival, mudkip.

 

hur du än väljer så väljer din rival den pokemon som har mest fördel mot din.

...jag vet det ...

Jo rivalen är väldigt lätt.. har aldrig förlorat mot honom! ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG ALDRIG ALDRIG!

 

(hehe)

Jag har sett på någon sida att man kan möta rivalen bakom den där dörren på ö-staden (där de skickar upp rymdraker). Är det nån som vet vad som finns bakom dörren. Redigerat av Ngc-diggare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa.. man gör såhär: man åker till staden där ens farsas gym är och går in i pokémon centret.. och sen snackar du med killen vid datorn och säger mystery event is exiting. och om du sparar och stänger av och på spelet så när du ska ta continue så finns det en ruta där det står Mystery Event.. sätt i en e-reader i ditt gba med sapphire/ruby och dra ett sapphire/ruby kort genom den när du klickat på mystery event.. ta sen continue.. åk till mossdeep city och gå in till huset med en låst dörr i.. snacka med gubben och han släpper in dig.. förbered dig på många fartyllda mather med tränare som har pokémon uåå till lv 100 till och med tror jag.. det e hela svaret!! :P :P :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin

tror inte på det! eller kanske, men man pratar bara med alla i varje stad, tillslut får man redan på något bra man kan få nytta av!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin

jaså, den först mästaren jag mött, eller?

 

Vilken känsla, jag blir "beröd".

Jag kommer bli bättre än dig, jag har får ruby inte mer än en månad det kommer, jag skall slå dig!!!

Redigerat av Ka_Sin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa.. man gör såhär: man åker till staden där ens farsas gym är och går in i pokémon centret.. och sen snackar du med killen vid datorn och säger mystery event is exiting. och om du sparar och stänger av och på spelet så när du ska ta continue så finns det en ruta där det står Mystery Event.. sätt i en e-reader i ditt gba med sapphire/ruby och dra ett sapphire/ruby kort genom den när du klickat på mystery event.. ta sen continue.. åk till mossdeep city och gå in till huset med en låst dörr i.. snacka med gubben och han släpper in dig.. förbered dig på många fartyllda mather med tränare som har pokémon uåå till lv 100 till och med tror jag.. det e hela svaret!! :P :P :P :P

Måste man ha e-reader så struntar jag i dörren. Bättre att köpa ett spel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...