Hoppa till innehåll

Våldtäkt?


Tomten
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En fråga. vill du ha kvar henne? ANMÄL INTE. Du måste prioritera. en sak är säker, det är våldtäkt, men ändå. du får väga mellan vad som är viktigast!

håller med den här killen.

Plus att ni var ganska fulla. Vad hag har hört så kan det gå hur som helst när man är full :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trollerishow. Annars undrar jag varför du inte bara satte på cheyen ordentligt och sen sova, då hade du sluppit våldtäkten. Eller så skulle hon hittat på något med någon annan, kanske det du vill? Nej men man tackar inte nej till att idka samlag om inte honan ser ut som Pomperipossa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De flesta svaren här är faktiskt rent värdelösa.

 

JA det är våldtäkt.

Vill du anmäla? GÖR DET!

 

Japp så enkelt är det. Du behöver inte skämmas eller något sånt, vissa dagar är jag inte heller sugen på sex. Oftast kan ju min tjej få mig att ändra mig om hon är tillräckligt sugen, men om jag inte ändrar mig är det klart hon måste respektera det.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kanske ska prata med din tjej först.

Du älskar väl henne, eller hur?

Hon var ju full, fast det var VÅLDTÄCKT men dock var det ju inte grov våldtäkt, hon misshandlade dig inte samtidigt, va?

Självklart var det fel, och du KAN polisanmäla om du verkligen vill, jag vet inte vad du vill inte men om det händer igen ska du självklart polisanmäla. Fast dte är upp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Asså herre gud...sluta fåna dig. ja visst asså ho gjorde det mot din vilja...men ni är TSM och a....jag skulle inte anmäla en sån grej. Prata med henne istället och säg att du inte vill att hon ska göra så och att om hon gör om det så gör du slut. Jag är tjej och jag tycker personligen inte att hon har rätt att göra så bara för att hon är tjej. Men jag har varit med om liknande. Tex vaknar kl 4 på natten av att min pojkvän stoppar kuken i munnen på mig. Jag kallar det verkligen inte för våldtäckt...

 

och sen så har vi tjejer tyvärr ganska mkt press på oss från samhället om att vi måste visa oss underlägsna å suga kuk å knulla och ah...bland annat vara PÅ killen. Vilket din tjej kanske tyckte att hon hade möjligheten att göra så där. Och att hon trodde att d va d du ville. För hur många ggr har man inte hört: fy fan vad nice o vakna av blowjobs?.

 

Så sluta larva dig. Hon va kåt, ville tilfredsställa sig själv OCH DIG säkert. Va glad att hon inte gick å hade sex med ng annan ;) Å prata med henne om det om d nu skulle vara ett problem för dig. Inte anmäla....d e som att ringa 112 då man skurit sig på ett papper! :)

 

Lycka till nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...