Muggebigge Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 God Jul! Jag undrar vad som har varit det stora du har fått i julklapp i år är. Jag har fått en ny dator. Men vad har du fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Har inte öppnat mina ännu, så jag återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 öppnar mina efter Kalle Anka... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Har inte öppnat än, men jag vet att jag kommer få nya slalompjäxor eftersom att jag fick fara till affären och prova dem i går. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag fick ett pussel av min lillasyster nyss. Resten av julklapparna öppnar jag efter Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Öppnde klapparna jag fick av familjen precis, ska nämligen till min farmor och fira jul med släkten, lär bli mer då :P Fick 700sek, Simpsons möter Futurama (typ som en bok), julskum, kallingar, strumpor, skärp, duschtvål och lotter. Nöjd :) Redigerat 24 December 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 God Jul! Jag undrar vad som har varit det stora du har fått i julklapp i år är.Jag har fått en ny dator. Men vad har du fått?Öppnat 2 klappar, Trisslotter och någon sorts skid-och stavhållare (längdskidor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Fick en sax ifrån fiskaren B) Resten öppnas efter go matN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Öppnade 2st imorse, Romerska Bågar - Apelsinsmak och Nötcreme - 6st. Resten öppnas efter go mat'n. Redigerat 24 December 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Öppnade 2st imorse, Romerska Bågar - Apelsinsmak och Nötcreme - 6st.Resten öppnas efter go mat'n.Äckelunge :U Har bara öppnat en klapp hittills, och det innehöll en roman som av allt att döma verkar mycket intressant. Resten blirväl efter den goda maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Äter mat kl 4, efter det blir'e nog öppning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Ska käka efter att alla andra sett klart på kalle. Sen öppnar jag julklapparna. Kan slänga upp någon bild då också, är allmänt uttråkad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.