Razec Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag gillar mest sura-godisbitar och såna chocklad med ett C på, tror det är cloetta eller något (Man köper det som lösgodis) Center kallas dom :rolleyes: Godis är gott så gillar i stort sett allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Min farmors hemgjorda kola som är galet galet god, åt runt 20st igår. Fick även receptet idag, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 http://www.butik-hemlangtan.m.se/varor/Cloetta.Gelehallon.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gillar det mesta förutom mörk choklad, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gillar det mesta förutom mörk choklad, usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Är inte så stort fan av godis, aldrig vart det heller. Det enda jag diggar är dem man kan hitta hos lösviktshörnan, väger inte mycket, men ungefär som små kuber är dem med variationer av färg som röd, grön samt gul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gillar det mesta förutom mörk choklad, usch. *hjärtattack* Mörk choklad är inte godis, det är små bitar av himmelriket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Choklad är ju djävulens redskap, så oerhört tråkigt godis. Sura tungor ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 http://bellas.myshowroom.se/files/2010/10/marabou-vinter-vit_103286106.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Gillar det mesta förutom mörk choklad, usch. *hjärtattack* Mörk choklad är inte godis, det är små bitar av himmelriket. +1 Kom på att jag gillar sura godisar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Fizzy Bubblizz (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 HARIBO Persikor och Fizzy Bubblizz. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.