jk78ki Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) tjoo,jag fick denna länk av en av mina steam vänner: http://steamocoommunity.reklam ska vara *punkt* TK går inte skriva det då blir det bara ".reklam" Och ja undrar om ni har fått den av någon? när jag gick in på den stog det att man kunde få 3 gratis spel på steam,vilket jag inte trodde på,men då kom det upp en inloggnings ruta som det stog att "detta accountet har loggat in på en anna maskin" och jag loggade in igen och hann bara komma in på att byta lösen och då kom den upp igen och jag loggade in och bytte lösen efter att ha loggat in ett par gånger och då var alla mina vänner borta. Då lade jag till en av mina vänner och han blev skit arg för "jag" hade skickat den länken till honom. men han var smartare än jag och gick inte in på den. Jag kollade på han som skickade den till mig's profil och där stog det att hans "orginal" acc hade blivit hackat med alla hans spel. (han hade gjort ett nytt med samma namn) och jag vet att det inte har tagit emot nån fil eller liknande från sidan. Någon som kan veta vad detta beror på eller varit med om det själv?? :huh: Redigerat 27 December 2010 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Skrev du in ditt användarnamn och lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 nope,gjorde ju aldrig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Din strukturering av texten var en mardröm så jag förstod inte allt men det låter som om du loggat in på en annan sida och fått ditt account hackat..? Redigerat 27 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Kanske skre lite slarvit ja :/. Men jag loggade ju aldrig in på den. :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Någon som försöker att hi-jacka dig. Jag blev det för några år sedan. Logga aldrig in på .reklam sidor. Och din vän som skickade länken har antagligen blivit hackad. Redigerat 27 December 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 jag fick en för förfrågan av en som hette samma som han jag fick länken av,och det var han. han hade blivit hackad på alla spel,men han försöker få tebax dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Om du är hackad så klicka dig hit: https://support.steampowered.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.