Hoppa till innehåll

Steam Hacker?


jk78ki
 Dela

Rekommendera inlägg

tjoo,jag fick denna länk av en av mina steam vänner: http://steamocoommunity.reklam ska vara *punkt* TK går inte skriva det då blir det bara ".reklam"

 

Och ja undrar om ni har fått den av någon? när jag gick in på den stog det att man kunde få 3 gratis spel på steam,vilket jag inte trodde på,men då kom det upp en inloggnings ruta som det stog att "detta accountet har loggat in på en anna maskin" och jag loggade in igen och hann bara komma in på att byta lösen och då kom den upp igen och jag loggade in och bytte lösen efter att ha loggat in ett par gånger och då var alla mina vänner borta.

Då lade jag till en av mina vänner och han blev skit arg för "jag" hade skickat den länken till honom.

men han var smartare än jag och gick inte in på den.

Jag kollade på han som skickade den till mig's profil och där stog det att hans "orginal" acc hade blivit hackat med alla hans spel. (han hade gjort ett nytt med samma namn)

och jag vet att det inte har tagit emot nån fil eller liknande från sidan.

 

Någon som kan veta vad detta beror på eller varit med om det själv?? :huh:

Redigerat av Niko332
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...