Laserturk Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Om jag skulle vilja sälja mitt Main-konto, vad skulle jag då få för det? http://img59.imageshack.us/img59/7236/theshawtystats.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Varför är fishing symbolen täckt? :S OnT: Jag vet inte riktigt vad andra skulle ge men du skulle nog kunna få... minst 100 kr? :lol: Njae, ärligt talat så vet jag inte men jag är bara så nyfiken över fishing symbolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Varför är fishing symbolen täckt? :S OnT: Jag vet inte riktigt vad andra skulle ge men du skulle nog kunna få... minst 100 kr? :lol:Njae, ärligt talat så vet jag inte men jag är bara så nyfiken över fishing symbolen.Den är så för att den blinkade till just i det ögonblicket :D Levlade precis upp Fishing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Som jag misstänkte då. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Priset på accountet har till största dels inte med dina skills att göra utan vilka saker du har på den. Men såklart så har även skillen en faktor i priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 ska bara säga att det kan inte vara lätt att ge sig från ett acc man har arbetat med under lång tid, jag har länge velat sälja mitt acc men har alltid tyckt att köparna erbjuder är för lågt :(. Hade ditt acc varit mitt hade jag velat har minst 2k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag skulle ta 1000:- för det. Om man inte betalat för membership typ 15 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag skulle ta 1000:- för det.Om man inte betalat för membership typ 15 gånger.Men den är värd kanske... 100 spännBeror på hur mycke pengar accountet har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg