Skurken Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Jävlar vad het. Det är standard i min by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Ser jag en himla söt brud så finns det inget jag kan säga. Jag är för upptagen i att spana in henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 I'd tap that. Jag och kompisarna brukar göra en liten "slap" hand rörelse och göra ljudet "katissch" om det kommer nån soetnoewz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 söt 1 sockrad, sockersöt, sötaktig, mild, läcker, färsk; sötsliskig, översöt; lite sliskig, inställsam 2 attraktiv, rar, vacker, fin, gullig, näpen, behaglig, ljuv, nätt, täck, skön, snygg Bara att välja =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Jag äs sugen på söööötpotatis :) Funkar lika bra med sötmandel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 du är sötish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Du är fett kattig! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) Och jag har hört att tu es är franska.HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OH LAWD.on topic: Varför inte bara säga "söt"? Redigerat 26 Januari 2011 av BigGroter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 "I would hit it so hard that if you pulled me out you would become the king of England" eller "DAAAAAYUUUUM!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Bangable! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 söt 1 sockrad, sockersöt, sötaktig, mild, läcker, färsk; sötsliskig, översöt; lite sliskig, inställsam 2 attraktiv, rar, vacker, fin, gullig, näpen, behaglig, ljuv, nätt, täck, skön, snygg Bara att välja =DTjena färsking, du är både lite sliskig och nätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 du är söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.